Порядок оформлення переривання та продовження поїздки
Тема програми «Оформлення
проїзних документів»
Тема уроку «Порядок оформлення
переривання та продовження поїздки»
Завдання
1. Надати
відповіді на питання та зробити короткий
запис у зошит:
-
Зупинка пасажира на шляху прямування
-
Продовження поїздки (оформлення)
-
Переривання поїздки (оформлення)
Домашнє завдання
Скласти алгоритм дій касира при оформленні проїзного
документа у випадку продовження поїздки у разі переривання, при запізненні на поїзд в пункт пересадки з вини
залізниці.
Конспект
уроку
Пасажир має право
один раз здійснити зупинку на будь-якій проміжній станції, розташованій на
маршруті виданого пасажиру проїзного документа.
У разі зупинки на
проміжній станції пасажир повинен не пізніше однієї години після прибуття поїзда пред'явити свій проїзний
документ черговому по вокзалу, начальнику станції або начальнику вокзалу для
поставлення відмітки "Зупинка з продовженням терміну дійсності
квитка".
Продовжити поїздку
пасажир може в термін не пізніше 10 діб після відправлення поїзда, з яким він
прибув на станцію переривання поїздки. Нова поїздка за цим проїзним документом
оформляється від станції, на якій пасажир здійснив зупинку, або станції,
розташованої далі на маршруті прямування. Якщо зупинка була здійснена з причини
захворювання, то згідно з підпунктом "б" пункту 8.38 Правил
продовжити поїздку пасажир може в термін не пізніше 10 діб після закінчення
лікування, після пред'явлення медичної довідки з місця лікування чи лікарняного
листа.
Забороняється
здійснювати відмітку про припинення дійсності квитка на станціях, які
розташовані не на маршруті прямування поїзда, на який оформлено проїзний
документ.
Оформлення
продовження поїздки за проїзними документами, які мають відмітку про припинення
їх дійсності, не здійснюється. Для продовження поїздки пасажир повинен придбати
нові проїзні документи.
Пасажир може після
зупинки змінити маршрут прямування без зміни станції призначення. Якщо вартість
квитка за новим маршрутом перевищує вартість квитка за маршрутом, указаним у
проїзному документі, то пасажиром сплачується різниця вартості квитка між новим
і старим маршрутом.
Якщо новий маршрут
коротший від указаного в проїзному документі, то зміна маршруту прямування
проводиться без додаткової сплати вартості квиткової частини шляхом поставлення
відмітки на зворотному боці проїзного документа. Вартість плацкарти в обох
випадках сплачується на загальних підставах.
Якщо пасажир бажає змінити маршрут на станції
початкового відправлення, він повинен здати проїзний документ до каси
повернення платежів за невикористані проїзні документи й оформити новий
проїзний документ.
У всіх випадках
зупинки на шляху прямування (крім тих, що сталися з вини перевізника) для продовження поїздки пасажир повинен оплатити
вартість нової плацкарти відповідно до категорії вагона.
Якщо продовження
поїздки здійснюватиметься у вагоні вищої категорії, крім вартості плацкарти,
пасажир повинен сплатити різницю вартості квитка від станції продовження
поїздки до станції призначення.
Оформлення проїзного документа «Плацкарта» здійснюється
тільки у випадках продовження поїздки у разі переривання, при запізненні на
поїзд в пункт пересадки з вини залізниці).
Для оформлення проїзного документа
«Плацкарта» касир повинен у діалоговому вікні «Продаж» підвести курсор під ключ
X та натиснути клавішу F 2 Зміна ключів J на X виконується
шляхом натиснення цієї ж клавіші. Для оформлення безкоштовних плацкарт у
випадках запізнення пасажира в пункт пересадки з вини залізниці (кодова ознака
ОПОЗД), для здійснення пересадки пасажирів (кодова ознака ПЕРЕС), при оформлення
під час зупинки системи на технологічний час (ТЧАС)
Комментарии
Отправить комментарий